void redraw()
{
static unsigned int framenum = 0;
const AVSGL_COORDINATE x[5] = {50, 100, 100, 75, 50};
const AVSGL_COORDINATE y[5] = {50, 50, 100, 125, 100};
const AVSGL_UINT numPts = 5;
framenum++;
avsglClearScreen(0, 0, 64);
avsglSetDrawColor(255, 255, 0, 255);
avsglSetFillColor(255, 0, 0, 255);
avsglRectangle(100,100, 300,300);
avsglSetDrawColor(255, 255, 255, 255);
avsglSetFillColor(0, 255, 0, 127);
avsglRectangle(200,200, 400,400);
avsglSetDrawColor(0, 255, 0, 255);
avsglPolygon(x, y, numPts);
avsglLine(300,300, 300 + (int)(100*cos(0.1*framenum)),300 + (int)(100*-sin(0.1*framenum)));
avsglCircle(300,300, 100);
avsglOrientedEllipse(400,100, 200, 200, -50, 50);
}