[NL] Nu ook Nederlands...

Scrooge McDuck

Addon Developer
Addon Developer
Joined
Mar 18, 2008
Messages
515
Reaction score
30
Points
28
Location
The Netherlands
Website
orbitermap.no-ip.org
Zoals je kunt zien is er nu ook de [NL] prefix, om het forum nog completer te maken!
Ik heb al aardig wat nederlanders voorbij zien komen hier in het Orbiter forum, maar nog geen nederlandse topics in het internationale forum. Misschien komt dat wel omdat de meeste nederlanders over het algemeen wel redelijk engels kunnen spreken.. ;)

In ieder geval is het wel leuk om op deze manier met elkaar in contact te komen, of eventueel tips uit te wisselen.
Misschien ook een idee om vanaf nu ook de lokale gebeurtenissen bij te houden (bijv. bij ESTEC).

groeten,
mcduck
 

cjp

Addon Developer
Addon Developer
Donator
Joined
Feb 7, 2008
Messages
856
Reaction score
0
Points
0
Location
West coast of Eurasia
Eindelijk! :p

Je zou toch zeggen dat één van ons aan ESTEC verbonden zou moeten zijn. Ik in ieder geval niet, helaas.

Toch was het bijvoorbeeld wel leuk geweest als ik bijvoorbeeld van te voren had geweten wanneer de ATV vervoerd werd. Op basis van foto's heb ik gereconstrueerd dat het hier op een paar honderd meter afstand langs moet zijn gekomen (toen ik net terug was van vakantie). Weet iemand wanneer de volgende ATV langs komt?
 

Scrooge McDuck

Addon Developer
Addon Developer
Joined
Mar 18, 2008
Messages
515
Reaction score
30
Points
28
Location
The Netherlands
Website
orbitermap.no-ip.org
Ja, ik denk ook wel dat er ESTEC mensen meelezen... Ik zou er zelf ooit bijna een stage periode volgen, maar dat ging helaas niet door.

Over de ATV; volgens dit artikel was de volgende ATV op dat moment in aanbouw bij EADS astrium in Bremen, en volgens dit artikel wordt hij eind volgend jaar gelanceerd. Ben benieuwd of dat lukt..
 
Joined
Mar 25, 2008
Messages
20
Reaction score
0
Points
0
Hee leuk er mag nu ook Nederlands gesproken worden.

De enige manier voor mij om nog ooit bij ESA/ESTEC te kunnen werken is als OBS (Oce Business Services) daar een nieuwe Repro medewerker danwel DTP'er/Vormgever nodig heeft (en dat is dus voor mij een nadeel, ik ben eigenlijk te duur als alleen maar repro), maar ik ben bang dat ik in een lange rij van collega's zal staan die dat ook wel willen.
 

Yoda

Donator
Donator
Joined
May 4, 2008
Messages
662
Reaction score
0
Points
16
Location
Colorado
Heel leuk om hier dan ook eens Nederlanders tegen te komen.
Ik wist niet dat "Orbiter" in Nederland echt zo bekend was maar blijkbaar spelen meer mensen dan ik dacht deze simulator.

Anyway van een "Limbo" die al 17 jaar in Colorado woont groetjes aan het vaderland.
 
Top